marți, 7 iunie 2011

Intr-o continua schimbare

Poate ca sunt egoista dar la capitolul schimbare vreau sa dau ce am mai bun ,schimbarea sa fie emanata si de lunga durata.Deseori oamenii interpreteaza gresit aceasta fraza " Poate te mai schimbi si tu" , bineinteles,cu mai multe sensuri , dar cel mai utilizat sens este de a-ti schimba personalitatea,modul de a gandi,de a actiona,reactiona.Si gandeste-te ca cei care iti spun asta,iti vor poate,macar intr-o farama,binele.
Binele si fericirea sunt ca un parfum ,pe care il pulverizezi si care,nu are cum sa nu ajunga si pe tine.
Fericirea poate fi transportata cu ajutorul unui zambet, o vorba buna,un sarut dulce,o vata de zahar,o tableta de ciocolata,un film bun ,o zi pe plaja la mare,explorarea muntilor,pentru mine,toate acestea,constituie o particica macar dintr'o fericire adevarata.
Sunt fericita cand vad un pisoi cu ochii plapanzi ce miorlaie,imi aduce aminte de nevoia de tine,sunt fericita cand mananc o ciocolata ,mereu ma face sa deslusesc amintirile , sunt fericita cand vad un balon colorat zburand,ma face sa'mi aduc aminte de noi,in primele zile si de cat timp a trecut de atunci ...
Am un gram de noroc in toata povestea asta tragica,de dute-vino,impacare,certuri ...
Acel gram de noroc este raza de soare,raza care ma lumineaza,imi lumineaza calea,ma face sa fiu cerul senin pe care ea poate aluneca lin , ma poate face sa mai astept inainte de orice,5 minute,ca sa fie sigura ca m-am gandit bine,si practic,imi "da drumul" sa ma duc,dar eu ma intorc.
Si nu am sa pot niciodata sa o las,pentru nimic in lume.
Daca ea pleaca,plec si eu.
E inima mea.Sora mea,Mada.
Ea e ploaia de care am nevoie cand mor de cald,ea e caldura cand sunt inghetata,e prospetimea mea,inspiratia mea.
Tot ce imi ramane de facut este sa traiesc prezentul asa,asteptand viitorul,cu mari emotii,pentru ceea ce ar putea sa se intample.Incercand din greu sa nu ma mai gandesc,pentru ca in fiecare clipa ,poate fi inlocuit de altii si altii si altii.Dar poate nimeni nu e la fel.La fel ...
Revenind..
Am totul,defapt,nu am nimic.Cunosc,dar parca sunt de nerecunoscut.
M-am schimbat,nustiu daca in bine ori rau,dar asta e cert,m-am schimbat.

Goodbye?

Un comentariu:

  1. Foarte tare:x! foarte bine :o3 ai facut o alegere mare;x si speciala ;)):*:*:*.

    RăspundețiȘtergere