duminică, 29 mai 2011

Mentaaa







:x:x
Mentaaaa oo adoorrr<3
Intr-una din zilele ale acestei saptamani,mi s-a intamplat sa am o zii in care sa aud cuvinte legate de "menta" ...
Vedeam oameni imbracati in verde deschis :asemanare menta
Am mancat bomboane de menta.
Vedeam oameni mai multi ca niciodata cu ochii verzi deschis - menta
Iarba imi parea de nuanta unui verde deschiisss deschiss - menta
Aerul avea un aer proaspat ca de -menta
Mi-am suflat nasul x_x intr'un pachet delicios de aroma -mentei 
In jurul meu doar "ce sa fac? frec menta" , "esti o menta" , "mirosi a menta uhh"
Decii si prin urmare,ziua de 27.05.2011 o declar "ZIUA MENTEI"


Pentru ca o ador intelegi?:X


Fii bioo pentru  o viata sanatoasa :x
Papa muulta salata,si tot ce tine de verde <3
Sa fii un sanatos/a
Si la creier,si la exterior :)))
<3

2 comentarii: