marți, 24 mai 2011

Cheful de munca

  1. M-am angajat.
  2. S-a încheiat perioada de probă.
  3. Am luat primul salariu.
  4. Penalizat pentru întârziere.
  5. Damn, și aici numai genii se pare.
  6. Bonus!!
  7. Teambuilding!
  8. M-am certat cu șefu’ fără motiv.
  9. Mi-au mărit salariul.
  10. Cărat calculatoare în loc să programez.
  11. …le-am aranjat frumos.
  12. Nu mă lasă în concediu.
  13. Îmi scot primul episod din „Prison Break”.
  14. Azi toată ziua a sunat telefonul. Nu mai pot.
  15. După un week-end la munte parcă aș lucra ceva.
  16. Ne jucăm în rețea.
  17. A picat netu’.
  18. 30 grade Celsius în birou.
  19. Mi-au mărit salariul…
  20. …big deal.
  21. Șeful și-a luat BMW.
  22. Citesc niște cărți deștepte, am o grămadă de idei noi.
  23. Pe șefu’ îl doare-n cot de spiritul meu de inițiativă.
  24. Mă uit pe site-uri de joburi.
  25. Găsit alt job.
  26. 2 săptămâni după preaviz.
  27. Demisia
  28. Un potential program pentru job,cam descurajator cei drept :)) <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu